Wij vragen u om uw dier kort aangelijnd of in een goed afgesloten vervoersmand te houden in de wachtkamer.
Om ziekteoverdracht en stress te voorkomen, dieren in de wachtkamer gescheiden houden.
Heeft uw dier gepoept of geplast in de wachtkamer? Dit is niet erg, geef het aan bij de assistente.
Hapt of bijt uw huisdier bij de dierenarts? Dan vragen wij u buiten alvast een snuitje om te doen.
Omgang met elkaar
Wees respectvol voor andere eigenaren en het personeel
Fysiek of verbaal geweld worden niet geaccepteerd
Heeft u feedback of een klacht, dan gaan wij graag met u in gesprek. Neem contact op zodat we de situatie kunnen bespreken.
Afspraken en afzeggen
Al onze behandelingen zijn op afspraak.
Bent u verhinderd? Dan vragen wij u uiterlijk 24 uur van tevoren af te zeggen, of 48 uur van tevoren als de afspraak voor een ingreep onder narcose is.
Meldt u zich niet op tijd af of komt u niet naar uw afspraak? Dan kunnen wij 75% van de verwachte prijs in rekening brengen.
Medicatie en retouren
Wij houden ons aan de wet voor het voorschrijven van diergeneesmiddelen. Dit betekent dat receptplichtige middelen alleen worden voorgeschreven na een bezoek.
Sommige middelen mogen alleen door een dierenarts worden toegediend, bijvoorbeeld de vaccinaties.
Wij mogen medicatie alleen terugnemen voor destructie. U krijgt geen geld terug.
Benieuwd hoe we samen voor jouw huisdier kunnen zorgen?